Videoblogg med Cornelis Elander.

video:win20151101133548
Dette er jo i grunn super kult, flaut, spennende og givende. Her er min aller første blogginnlegg der dere får se meg snakke. Det må vi feire.
Jeg sitter her med en slapp form, sår hals, tør hals og jeg kom meg ikke opp til trening i dag. Det er super kjipt. Jeg har ikke fått noe opplegg enda av Cornelis, så sånn sett er det greit at den dårlige formen kommer nå og ikke neste uke. Det er så merkelig for jeg kjente at halsen var sår på mandag da jeg våknet. Og jeg har kjent mer og mer for hver morgen etter det. Å i dag kjenner jeg det skikkelig godt i hodet også. Så jeg håper den ikke bryter fullstendig ut, at den stopper her. 
Dette prosjektet med Cornelis Elander blir utrolig spennende. Det kommer til å bli rått, rett og slett. Det er bare å følge med videre på bloggen framover og på instagram der jeg legger ut videoer og bilder. 
Dere må krysse fingrende for meg at jeg snart blir frisk og rask. Dere får ha en god dag.
#Forkjølelse #Sykdom #November #Torsdag #blogg #iformmedcornelis #Corneliselander #Cornelis #Hollywood #Videoblogg #blogg #Helse #trening 
-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg