Makeup og helg.

Nå er det jammen meg helg igjen. Og denne helgen skal jeg nyte skikkelig. Jeg har nemlig fri denne helgen og jeg skal gjøre masse gøy – har jeg bestemt meg for. Jeg fant ut her om dagen at jeg har syv helger på rad med festligheter i form av bursdager og julebord. Jeg har også den siste tiden vært på shopping av ny sminke og klær. Men, jeg må nyte det å ha den friheten å gå i butikker. For det er faktisk utrolig godt. Jeg fikk gjort unna to julegaver i går også. Pluss en fin genser fra CRAFT og nok en gang, litt mer sminke.

 

 

Nå i det siste har jeg flyttet med meg sminken min på stuen der jeg sitter ved mitt spisebord og hører på musikk og blogger i mellom strøkene med sminke. Det er bare godt å starte dagen på denne måten. Bare kos, rett og slett.

 

Hvilke merker liker du best når det kommer til sminke?

 

 

 

#Makeup #Sminke #Skygge #Foto #Photo #Shoot #Mac #Kicks #Loreal #Fashion #Mote #Blogg #Moteblogg #Inspirasjon #November #Fredag #Hverdag #Helg

-Randi Annette-

 

 

8 kommentarer
    1. Veldig greit å ha en helg der man kan gjøre hva man vil da, og få mer tid til å slappe av (: jeg har vel i grunn ikke ett favoritt merke, men er veldig glad i Bare Minerals ^^

    2. Deilig å starte dagen slik da 🙂 Det er bra for kropp og sjel med en rolig og behagelig morgen. Er nok som stresser, haha.. inkludert meg :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg