Dagens trening var ute.

904kobyGhV
Dette er et sponset innlegg.
I dag var det såpass fint vær så jeg fikk kommet meg ut litt for å gå og nyte tilværelsen. Jeg tok en del øvelser ute i det fri som dips og pushups, og i morgen kommer det flere bilder og en rabattkode til dere. Dette var første gangen jeg tok pushups i trapp på denne måten, og jeg kan fortelle dere med en gang dersom dere vurderer å prøve dette selv, at du fryser hendene av deg. Jeg hadde forferdelig vondt i håndflatene etterpå på grunn av at trappetrinnene var forferdelig kalde.
Men, jeg fikk rørt litt på meg og tatt noen øvelser. Litt er bedre enn ingenting.
Hva har du trent i dag?
#Brazfit #Sponset #Sponsor #Reklame #Blogg #Tights #Trening #Treningsklær #Instagram #Video #Treningsvideo #Treningsblogg #Blogger #November #Søndag #Høst
-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Jeg burde få et spark i rævva for jeg har nemlig bare spist usunt i dag og ikke trent selv om det var tanken. Men så flink du er! Å trene ute virker utrolig gøy, men frister ikke så mye nå som vinteren har kommer 🙁 Ha en fortsatt fin søndag, spreke deg!

    2. Aleksandra Iakimchuk: He he. Så streng du er med deg selv. Vi har behov for å kjenne på dager som føles sunne og gode, samtidig de late dagene med innslag av usunt. Det er i så fall min mening. Jeg skal i en stor utfordring som du må følge med på. Jeg skal få kostholdsplan og treningsplan av Cornelis Elander. Følg siden min på Facebook så du får det med deg 🙂 Jeg gru-gleder meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg