Er du med i movember?

Det er ingen tvil om at skjegg er i tiden. Det har blitt veldig IN og samtidig så har svært mange litt skjegg i dag. Jeg synes også at det var mer synlig før da det ikke var så vanlig med skjegg, men i år 2015 så er det nesten ingen som skiller seg ut. Movember er vel det å spare barten, men jeg har ikke sett det like mye nå i år som årene før. Er dere enige i det, eller ser dere mange med kun bart?

 Bildene under er av en kunde jeg klipte i fjor på denne tiden.

 

 

Noen rister på hodet av movember, men hva tenker du? Den har jo en bakgrunn denne movember. 

Sleng igjen en kommentar om hva du mener om movember, og husk at du kan følge meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.

 

 

#Movember #November #høst #Bart #Skjegg #klipp #Hår #Frisyre #Frisør #Trend #Mote #Fashion #Foto #Blogg #Helse

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. fantastisk flott blogg, skikkelig inspirende man får av å lese denne flinke bloggeren. Ønsker deg en knallbra dag videre, btw så er du velding pen, WOOW <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg