Det skal svi og bygges, med Cornelis.

Ja, som overskriften sier, så skal det nå svi og bygges. Det svir på mange måter når man er så lei og sliten, men man vet man får så mye igjen for å fullføre. Nå skal det også bygges da jeg skal snart sette i gang med et profesjonelt opplegg på mandag med Cornelis Elander. 

Og på søndag skal jeg skype med han. Det blir skikkelig gøy, spennende og skikkelig skummelt. Jeg aner egentlig ikke hva jeg har gitt meg ut på, men en fantastisk opplevelse, det må det jo bli. Jeg har i det siste hatt gode økter, på tross av litt dårlig form. Hosten er liksom verst, men det får gå seg til, har jeg bestemt meg for.

I dag er det rumpa som er i fokus. Det er en muskel jeg trener masse. Gleder meg til å stikke over veien for å trene. Det er så digg å bo så nærme 3T treningssenter.

 

 

Hold dere oppdatert på instagram, @Randiae. Kanskje det kommer noe fra økten min der.

 

Ha en god dag.

 

 

#Cornelis #Corneliselander #Hollywood #Strongr #Fitness #Helse #Nettavisen #Kondisjon #Styrke #Høst #November #Motivasjon #Inspirasjon #Rumpa #Instagram #3ttrening #3tilsvika #crosstraining

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg