Pullups og burpee

9-iWyvyGtl
Dobbelklikk på bildet over.
Da jeg la meg for å sove i går hadde jeg sett for meg noe jeg ville teste på trening i dag tidlig. Og verste av alt, jeg taklet det. Pullups og burpee i ett. Det var skikkelig tungt, utfordrende og gøy. Tror jeg tok fire til fem stk to runder.Prøv du også, og la meg høre hvordan det gikk. Tag meg gjerne når du tar purpee eller pullups. Tag @Randiae på instagram når du laster opp video eller et bildet. Og kommenter gjerne her på bloggen. Ha en god kveld.
#Iformmedcornelis #styrke #burpee #Pullups #Chins #Fitness #Crossfit #Trening #Helse #Torsdag #Helg #Motivasjon #Overkropp #Inspirasjon
-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg