Treningsprogram av Cornelis.

Da har Cornelis Elander lagd ferdig et treningsprogram til meg som jeg skal teste ut for første gang i ettermiddag. Det innebærer mange gode og kjente øvelser, samtidig noen helt nye øvelser. Jeg kommer til å filme meg selv og lage presentasjoner for dere som følger meg på veien. Jeg har fem treningsøkter pr uke nå, så dette blir hardt. Men, det er vel det som kreves dersom man skal oppnå gode resultater.

 

Det blir to økter med jujitsu som jeg holder på med ifra før, og tre økter med styrketrening. Men, nå skal det sies at jeg så og si bor på et treningssenter, så sånn sett skal det gå greit. Men, det er klart det er kommer til å bli tungt da jeg er vant til å trene tre og maks fire økter. Jeg får ta det som en utfordring når selveste Hollywood-treneren sier jeg skal gjøre det på denne måten. 

 

Følg med på instagram, @Randiae og ikke minst bloggen. For å lettere følge med på bloggen, så følg meg på siden her.

 

 

#Cornelis #Corneliselander #Trening #PT #Helse #Fokus #Styrke #Styrketrening #Blogg #Treningsblogg #Tirsdag #Hverdag #Trondheim

 

-Randi Annette-

8 kommentarer

Siste innlegg