Min første arbeidsdag på Sjakkmatt Solsiden.

I går hadde jeg min første arbeidsdag på Sjakkmatt Solsiden og jeg må si at jeg etter en arbeidsdag følte jeg hadde kjent de i flere uker, dagen gikk kjempe bra og den første herrekunden jeg hadde ga meg tips og ville sette seg opp på en ny time. Det kaller jeg en kanon bra start. Man er jo så spent og usikker den første dagen. Jeg brukte starten på dagen til å orientere meg om hvor ting var og ikke minst si riktig navn når jeg tok telefonen. Jeg smilte litt ekstra når dette bildet ble tatt da jeg konsentrerte meg skikkelig om å si riktig, samtidig som den første telefonen var fra min sjef. 

 

I dag har jeg fri og dagen skal gå med til å være med min samboer til byen for å se litt på gaver og rydde litt her hjemme. Og ikke minst, trene litt.

Om ikke så alt for lenge kommer luke nr 2 i julekalenderen min her på bloggen. Følg med.

 

 

#Julekalender #sjakkmatt #solsiden #Trondheim #Trdby #Jobb #Hår #Mote #Trend #Jul #Desember #Glede #Kos #Trening #Helse

-Randi Annette-

3 kommentarer
    1. Bergensergenser: Ja, ikke sant. Det er noe annet å jobbe i en stor salong med flere medarbeidere. Gøy med litt forandring etter så mange år.

      Ha ha, jo takk. Du kan tro jeg gleder meg 😀 He he

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg