Kalenderluke nr 7. Få 20% på treningsklær kun i dag.

Dette er et sponset innlegg.

 

Jeg vet av egen erfaring at treningsklær betyr mye når det kommer til trening. Det gir motivasjon, man føler seg bra og får mer utav treningen. Det er kanskje ikke noe alle kjenner seg igjen i, men noen gjør det helt sikkert. Så til dere som har lyst til å kjøpe dere treningsklær til en rimeligere penge, benytt dere av sjansen.

 

 

En av mine favoritter er dette settet. Jeg liker jo rosa veldig godt, og spesielt når det kommer til treningsklær. Du kan skaffe deg det samme ved å besøke BRAZFIT og ved å bruke rabattkode randiae20, får dere 20% på hele butikken, kun i dag

 

 

 Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.

 

 

 

#Brazfit #Sponsor #Sponset #Reklame #Trening #Fitness #Helse it#Blogg #Treningsblogg #Motivasjon #Inspirasjon #Rabatt #Treningsklær #Kalender #Julekalender #Jul #fit #Rabattkode

 

-Randi Annette-

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg