Trening og riktig kosthold. Som hånd i hanske.

Jeg har i denne uken trent fem ganger, men ikke med en kostholdsplan, enda. Men, jeg prøver så godt jeg kan å tenke klart og gjøre det rette. Jeg var på julebord i går og der var det buffet. Så det var bare å spise så mye man ville av alt. Det var alt i fra pinnekjøtt og ribbe til laks og eggerøre. Dessert og kaffe. Selv spiste jeg lutefisk med tilbehør. Det var godt det også, selv om julematen fristet skikkelig mye. Men, er man med på et prosjekt, så må man være med 110%.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

NOKA er noe jeg benytter meg av stort sett bare på jobb da det er et enkelt og sunt alternativ. Men, det kan også brukes som tilbehør til middagen. Her ser dere hjemmelagde fiskeball, som jeg kaller ferskfiskball. Det er ikke snakk om 30% fisk og mye annet tull som man får i butikk, men det her kan kalles for fiskeball da det er mye fisk. Framfor det å koke poteter og gulrøtter, kan man gjøre som jeg har gjort. Kok opp vann og rør inn grønnsaksblandingen fra NOKA og bruk det som tilbehør. Veldig enkelt, sunt og næringsrikt.

 

Prøv flere av NOKA sine retter som tilbehør til din middag. Tacogryte er også veldig godt. Ha en fortsatt fin kveld.

 

Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.

 

 

#Noka #Nokadietten #Diett #Helse #Trening #Fisk #Hjemmelgd #Grønnsaker #Tips #Sunn #Desember #Inspirasjon #Grønnsaksgryte #Sponset #Sponsor 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg