Kalenderluke nr 13. Sunn og bra frokosttips.

Jeg har nå fått min matplan av Cornelis Elander og frokosten min består av noen alternativer og jeg tenkte jeg skulle fortelle dere hvilke. Det var overraskende nok veldig likt slik jeg har spist, men så klart, var det noen ulikheter. Jeg skal benytte meg av havregrynsgrøt og NOKA musli til frokost. Og det er jo slik det alltid har vært her i huset også. Stort sett, i så fall.

 

Dette er et sponset innlegg

 

NOKA musli med ekstra lettmelk. Jeg bruker også naturell yoghurt som variasjon.

Om litt skal jeg trene og da er det overkopp som står for tur. Pullups 4 x 6 starter jeg økten med. Den har jeg bestemt meg for skal være lett. 
Skal du trene i dag? Hva er ditt beste frokosttips? Vil også minne dere på at det kommer en rabattkode på bloggen i morgen, 14.desember. Da er det en stor rabatt på treningsklær og rabattkoden gjelder kun denne dagen. Følg med.

 

Del gjerne dette innlegget. Husk at du også kan følge meg på min bloggside på facebook og min instagram. @Randiae.

 

 

#Noka #Nokadietten #Musli #Melk #Tine #Trondheim #Sponset #Reklame #Sponsor #Cornelis #Corneliselander #Iformmedcornelis #helse #Jul #Desember

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg