JEG PERSA I DAGENS STYRKEØKT!!!

video:xiaoyingvideo1450264269180
Som dere godt kan se i starten av denne videoen, rett før jeg skulle trene, var jeg ikke så gira. Knebøy er liksom en beinhard øvelse som krever masse. Det meste sitter i hodet, men det er så sabla tungt å løfte den stanga gjentatte ganger. Men, det lønnet seg å ta en timeout i går så kroppen fikk hentet seg inn i dag. Jeg persa i knebøy og det gjorde meg skikkelig glad. Jeg skulle ønske jeg hadde et belte rundt midjen når jeg løfter såpass tungt eller hatt noen bak meg. Da tør jeg litt mer på en måte. Men, føler at det sakte, men sikkert kommer seg. En veldig god økt ble det. Og nå smiler jeg fra øret til øret. Nå blir det trening igjen i morgen og fredag, lørdag tar jeg fri og søndag blir den siste økta denne uka. Totaltsett blir det 5 økter. Det er mer enn nok, spør du meg.
Ha en fortsatt fin dag, og jeg håper jeg inspirerer dere med mine videoer her på bloggen og min instagram.
LAG EN GOD DAG.
-Randi Annette-
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg