Min julaften.

 

Først og fremst vil jeg bare si hvor fantastisk min julaften ble i år. Det er ikke for å fremstå som perfekt, men, i år følte jeg meg hel igjen. Hele familien var samlet og jeg kunne ikke fått det bedre. I går var vi hos min søster og feiret. Der fikk vi servert god julemiddag og jeg nøt det virkelig. Litt sjokolade og en liten smak av riskrem gjorde seg. Jeg merket godt at jeg ikke har spist noe søtt på over fem uker, for jeg ble veldig fort kvalm, av veldig lite. Men, selv om jeg er med på prosjektet til Cornelis ELander, så har jeg fått lov til å spise julemiddag. Alkoholen holder jeg meg unna, men et godt måltid nyter jeg gjerne.

Nå har jeg og pappa spist en kjempe god frokost og om litt skal vi gå oss en liten tur i nærområdet. Og på formiddagen skal vi på julelunsj til noen slektninger. Det gleder jeg meg veldig til.

Håper du har hatt en fin jul. Nyt dagene og jeg håper du får en fin romjul. Ta vare på deg selv.

 

-Randi Annette-

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg