Kalenderluke nr 22. En siste rabattkode på treningsklær.

I går fikk jeg en hyggelig mail i fra min sponsor, BRAZFIT. Og jeg har da den glede å dele en rabattkode som dere kan benytte dere av helt fram til 28. desember. Dette er veldig bra. Besøsk BRAZFIT og benytt deg av det gode tilbudet som gir 30% Rabattkode, christmas30.

 

Dette er et sponset innlegg.

Selv er jeg nå på treningsøkt nr 2 uken her og jeg har planer om å trene både i morgen og på julaften. Jeg har aldri trent på julaften før, men jeg har i så fall en plan om å trene da også. Poenget er å få trent de x-antall dagene jeg skal trene i løpet av en uke, så det kan jo være at jeg ser jeg får til noen økter i løpet av helgen som kommer framfor det å trene på julaften. Men, nå skal jeg ikke stresse så alt for mye med det. 

 

I dag er det overkropp som står for tur. Benkpress er første styrkeøvelse på programmet. Det er bra mye tyngre å stå opp nå i mørketiden.Men, det kommer seg. Ha en fin dag.

 

 Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her. Del gjerne innlegget så flere får benyttet seg av den gode rabatten.

 

 

#Brazfit #Sponsor #Sponset #Reklame#Trening #Fitness #Helse #Blogg #Treningsblogg #Motivasjon #Inspirasjon #Kalender #Julekalender #Jul #fit #Cornelisutfordring #Iformmedcornelis #Hollywoodtreneren #Treningsblogg #Helse #Styrketrening

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. For en fin, motiverende og inspirerende blogg du har! Jeg vil bare si at du blogger kjempe bra og at det er kjekt å lese bloggen din! Ha en super fin bitte lille julaften og et godt nytt år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg