Jeg har vært å shoppa litt.

Jeg var en kjapp tur ute for å shoppe litt til studiene. Det er matematikk 2PY, og da trengs det litt utstyr. Jeg har skrevet ut en halv skrivebok på ett kapittel, da jeg har løst de samme oppgavene om og om igjen. Det må inn i skallen, en dag. Det tar bare litt tid.

Jeg ble ferdig med alle oppgavene i det første kapittelet nå i kveld, så nå skal jeg sette meg ned å skrive reglene. Alt ifra potenser og brøk til ulike tallsystem.

Ikke verst å prioritere dette på en lørdagskveld. Kanskje du gjør noe langt mer hyggeligere i kveld? La meg få høre.

 

 

#Studie #Student #Matte #Matematikk #skole #Studiekompetanse #Januar #Nyttår #2016

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Knøttet: Så spennende 🙂 Veldig vanskelig? Jeg roter litt med reglene. Jeg må lære meg å lese oppgavene bedre. Blir litt ivrig, og da er det lett å gjøre feil.

    2. Det er mer anvendt matematikk. Altså oppgavene vi hadde på eksamen var praktiske eksempler vi faktisk vil møte som økonomer. Sånn sett likte jeg faget veldig godt. Rent regneteknisk så er det noe mer avansert enn matte på videregående 🙂

    3. Knøttet: Jeg tviler ikke på at det er mer avansert. Jeg synes mye av det jeg har er avansert, helt til jeg har fått til noen oppgaver. Det handler om å tenke logisk og lære regler, har jeg lært. 🙂 Jeg studerer via nettet. Voksenopplæring. Så jeg må lese og lære alt selv. Det er utfordrende.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg