Slik har jeg det, egentlig.

Jeg er flink til å spille et skuespill der jeg må. Det vil si i situasjoner der jeg må fremstille profesjonell og legge meg og mitt til side. Men, det er samtidig helt forferdelig når det kommer til det tidspunktet der jeg kan slappe av og være meg selv. Vise ovenfor meg selv at nå er det greit å gråte. Nå er det ok å være trist.

Ja, jeg vet godt at det bildet her er skikkelig ille med tanke på skygger og slikt, men det er uredigert og det skal få lov til å være det i denne sammenhengen. 

Jeg har virkelig fått terapi igjennom trening de siste dagene. Når noe trist skjer i livet og noe kommer brått på, er det godt å ha den fine hobbyen som jeg har, nemlig det å trene. Der er fokus på å prestere og jobbe like bra- om ikke bedre, enn sist jeg trente. Og ikke minst, er det å blogge en god terapi. Jeg kan bare skrive og jeg slipper å snakke. Det er veldig godt.

 

Det er ikke et halvt år siden jeg mistet noen som var meg nær. Nå for noen dager siden, skjedde det igjen. Jeg tør ikke å tenke på hva jeg har nå, som jeg ikke har i sommer. Eller til jul. Jeg får legge det til side, for så å leve i nuet. Ja, for det er det alle sier at vi må gjøre. Men, om det er lett, er en annen sak.

 

 

-Randi Annette-

10 kommentarer
    1. Bildet var kjempefint, det! Et av de bedre, syns jeg! 🙂 Men litt redigert må det vel være? Hvordan har det blitt sånn nederst på genseren din til venstre? Sånn er det da ikke helt av seg selv? Uansett; Kjempefint bilde! Og <3 til resten!

    2. Uff du må ikke snakk, dette kom baust på 💜Huhu’n vår💗Dette var utenkelig, men han har fått med seg det vi aldri i verden kan oppleve
      Gla i dæ

    3. Bella(Bitte): Tusen takk. Det hjelper med så gode kommentarer ifra lesere. Både nye og de som har vært faste følgere. Tusen takk. Jeg setter enormt stor pris på det. Jeg vet livet går videre, men det er viktig å kjenne på sorgen også.

      Takk for at du tok deg tid til å kommentere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg