Rise and shine.

I går var i går, og i dag er i dag. Dagene som går blir lettere fra morgenen av enn de har vært i det siste, men kveldene er fortsatt like. Men, nå skal jeg ha fokus på at dette blir en fantastisk dag. For det hjelper nemlig ikke å henge med hodet. Det er i så fall veldig godt å kjenne at jeg gleder meg til å dra på jobb. Til å møte mine treningspartnere på Ju Jitsu i kveld for litt fight på matta. Små gleder i hverdagen er viktig.

Foto: Randi Annette

 

Det er lillelørdag og det betyr snart helg, igjen. Jeg synes dagene og ukene går fort. Men, det passer fint når jeg går å venter på våren og sommeren.

 

Ønsker dere alle en fin dag. You’re amazing.

 

#foto #Fashion #canon #Canoncamera #Shoot #Fotoshoot #Januar #Livet #Trening #Fitness #Fighter #Trondheim #Helse #Mote #Outfit #Moteblogg #Blogg #Treningsblogg #Tips

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg