Fit for fight.

Det var jammen meg godt å våkne til en dag som denne. En dag med rutiner og noe å se fram til. Jeg hadde null problemer med å stå opp med en gang klokken ringte. Noe som ikke skjer så alt for ofte. Jeg er nemlig flink til å ligge med telefonen en stund før jeg orker å reise meg opp av sengen. Men, i dag gikk det som en lek. Stod rett opp og rett i dusjen. Stekte meg eggerøre og lagde salat. Og kokte meg middag som jeg skal spise etter jobb og før trening. I kveld skal jeg på matta der jeg skal trene Jujitsu.

 

Jeg sitter for øyeblikket å spiser havregrynsgrøt med kanel og ser på klokken at jeg i grunn har fått det litt travelt. Det er spørs om jeg koset meg litt for lenge på kjøkkenet i dag med den matlagingen. Jeg kunne gjort unna noe i år kveld, men jeg kom hjem ifra begravelse så sent som midnatt. Da var det kun sengen jeg ville finne. En natt med underkant av syv timer søvn føles faktisk veldig bra. Selv om jeg føler jeg trenger i så fall åtte timer.

 

Uansett, nå må jeg straks løpe. Håper dere får en fantastisk dag.

  Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her. 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

Siste innlegg