Thursday

Jeg slet skikkelig, men jeg kan takke meg selv for det. Jeg er nok litt for sta, men jeg har nå lært – håper jeg. Jeg la meg nemlig i går med en kraftig hodepine, og jeg nektet å stå opp for å ta paracet. Jeg tar det kun hvis det er krise. Jeg skal ha skikkelig vondt hvis jeg skal ta tabletter. Men, det å ligge en time uten å sove på grunn av hodepine blir bare for dumt. Jeg hadde gledet meg til ei økt i dag med pullups og andre gode øvelser, men nei. Jeg måtte heller sette meg ned med matematikken som også er noe jeg må prioritere oppi alt det som skjer rundt meg. Og det går ganske greit på den fronten også. Lettere enn jeg hadde sett for meg.

 

 

Nå får jeg sette meg ned litt igjen med matematikken og jobbe godt en times tid. Det er helt klart nødvendig med litt pause inni mellom. Ellers koker det skikkelig i hodet. Jeg skal også begynne å gå på en skole fra og med neste uke der jeg skal ta med meg oppgaver å jobbe med andre. Det tror jeg er god læring. Og jeg er mer stolt av å ta det steget for å sørge for å bli flink, enn å sitte selv og jobbe dobbelt så hardt. Det er ikke noe tvil om at det krever mye å sitte alene og pugge matematikk enn å ha noen som kan jobbe med meg. Så det å faktisk treffe andre som studerer og sitte i en klasse er nok ikke så dumt. Skal man få en god karakter så er det nok lurt å gjøre det.

 

Det blir ofte slik man legger det opp til selv. Tenker nå jeg da.

 

Hugs.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg