Med denne anbefalingen spiser du sunnere.

Mange spør meg om hvordan jeg klarer å spise sunt. Hvordan jeg klarer å trene og gjøre det jeg har gjort nå i 8 uker, uten de store problemene. Og da passer det godt med et blogginnlegg om akkurat dette. For når jeg spiser sunnere, kan jeg gå med kjoler og tettsittende klær, uten å måtte tenke på det å hele tiden holde inn magen. Nøkkelordet er så enkelt som
rutine.

Står det fram frukt, er det også lettere å spise det framfor andre godsaker. Og regel nummer 1 er og aldri ha noe søtt eller snacks liggende i skap og skuffer.

 

I går handlet jeg også dette. Sist mandag kjøpte jeg det samme, men også middager som jeg fortsatt har igjen av. Så da var det bare å fylle på med det som manglet. 

 Det er mulig det er andre måter å spise sunnere på, men for meg er det god planlegging som skal til. Hva med deg? Hvilke rutiner har du når det kommer til det å legge opp til en sunn uke?

 

Var dette nyttig? Del gjerne. 

 

#Sunn #Kosthold #Kost #Helse #Fit #Fitness #Tunfisk #Protein #Styrke #Styrketrening #Tine #Blogg #Januar #2016

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg