Ny kroppsmåling.

God morgen kjære lesere. Jeg har igjen tatt en kroppsmåling etter fire uker. For fire uker siden målte jeg kroppen for aller første gang etter jeg begynte på med prosjektet med Cornelis Elander. Mitt mål var å bli sterkere og bli mer definert. Jeg var veldig fornøyd med hvordan jeg så ut den gangen og jeg må si at jeg hadde ikke sett så stor forskjell selv, hadde det ikke vært for målebåndet og bildene. Man ser seg veldig fort blind. 

Mitt mål med dette er å fortelle dere at alt er mulig dersom man går inn for det. Jeg mener ikke at alle burde måle seg og få for mye fokus på dette, da det kan gjøre mer skade enn hva det gjør godt. Men, for min del så er det gøy å ha litt ekstra fokus og se resultater for å opprettholde motivasjonen. Og dere som følger bloggen og skriver kommentarer har vært en stor hjelp for meg igjennom disse ukene.

Les mer om sist kroppsmåling her.

 

Dette bildet er tatt med mobilkamera for fire dager siden og det ligger også på instagram, @Randiae.

De siste fire ukene har jeg mistet 6,5 cm totalt på hele kroppen. Men, har igjen gått opp 2 cm over brystet. Hvis jeg ser på det totale bildet, så har jeg mistet mest over rumpa til nå. Det er 4 cm mindre der, men jeg føler tvert i mot at den er på vei til å forsvinne. Mer muskler, tror jeg vi trygt kan si.

På de siste 8 ukene har jeg har jeg økt i alle øvelsene. Noen har jeg doblet og noen har jeg økt med alt ifra 2-8 kg. Pullups er den øvelsen som er mest stabil. Den er veldig avhengig av dagsformen. Men,  de største baseøvelsene har jeg økt en god del i. Dette er kjempe gøy. I dag skal jeg trene knebøy, bulgarske utfall og en del øvelser på overkroppen. Og denne gang på 3T Midtbyen  med ei venninne jeg ikke har trent med på ca syv år.  Det ser jeg fram til.

 


Bildet er tatt på Frøya da jeg trente der i jula.

 

Jeg filmer og tar bilder i løpet av dette prosjektet så jeg håper dere har lyst til å gi meg støtte og følge meg på veien. Hadde blitt veldig glad dersom dere følger min bloggside på facebook og min instagram. @Randiae.

 

 

 

#Corneliselander #Cornelis #Iformmedcornelis #Hollywood #prosjekt #Fitness #Helse #Trening #Motivasjon #instagram #Blogg #Diett #rumpetrening #Rumpa

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg