Tips til kosthold med tanke på trening.

Selv har jeg prøvet og feilet når det kommer til kosthold og trening. Jeg har lest mye om hvordan andre gjør det og jeg har feilet kraftig fordi det overhodet ikke stemte med hva min kropp trengte. Det har vært mye snakk om at man forbrenner mer hvis man ikke spiser før man trener og det har vært snakk om at det er viktig å spise noe før man trener. Jeg har endt opp med at jeg har vært nødt til å legge meg ned på gulvet fordi jeg har holdt på å kaste opp og besvimt. Så det å ikke spise før trening for min del, det utgår. 

 

Dette er et sponset innlegg.


Jeg varierer med hva jeg spiser før trening. Hvis det er ifra morgenen av, slik som i dag, så drikker jeg en slik NOKA sports shake og en banan. Eller denne shaken med litt havregryn. Jeg har som sagt prøvd og feilet og jeg er nødt til å ha noe i kroppen som gir meg mye energi og at lagrene mine blir fylt opp.

Trykk på denne linken for å lese om NOKA sport shake med smak av vanilje.

 

Nå – trening.

 

#Sport #Sportshake #Noka #Diett #Nokadietten #sponset #Reklame #Sponsor #Trening #Næring #Protein #Proteinrik #Restitusjon #Shake #Inspirasjon #Motivasjon #Progresjon #Kosthold #Tips

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg