Dagens trening på 3t Ilsvika og konkurranse.

I dag avsluttet jeg uka med den femte og siste treningsøkta. I dag var det overkroppen som skulle kjøres, så da varmet jeg opp med litt roing og pushups. Utrolig deilig å være på et treningssenter der man trives og føler seg hjem. Ja, for 3t Ilsvika er mitt andre hjem. Uten tvil. 

Dette er et sponset innlegg.

Pushups har ikke vært så enkelt å utføre som det er nå. Det er på en måte null problem. Samtidig er det mye tyngre å ta pushups på den måten jeg utfører de på, da jeg lar albuene gå langs kroppen. Jeg var så stolt da jeg tok 30 pushups uten noe problem for noen år siden. Helt til jeg pusset på teknikken og lot albuene gå langs kroppen. Da snakker vi pushups på et langt tyngre nivå.


Det er skikkelig gøy å trene når man opplever mestring og at det som en gang var tung, ikke er tungt lengre. Det gir en utrolig bra motivasjon. Jeg må også i denne anledning fortelle dere om en konkurranse dere ikke kan gå glipp av.

Konkurranse hos BRAZFIT på instagram.

Legg deg til som følger hos meg og @BRAZFIT. BRAZFIT vil trekke ut en vinner den 10/02-2016 som får: 1 valgfritt produkt blant alle produkter på www.brazfit.no , blant de av TEAM BRAZFIT ambassadørenes følgere som gjør følgende:

1. Finn en av de bildene over på min instagram.

2. Tag så mange venner du ønsker, (for hver venn som legger seg til som følger hos BRAZFIT får du ytterligere 1 vinnersjanse).

3. #Brazfit eller @Brazfit

4. Tagg: #Randiae og /eller @Randiae

5. Skriv navnet på det produktet du vil ha på www.brazfit.no om du skulle være den heldige som vinner.

 

 

  Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her. Del gjerne innlegget så flere får benyttet seg av denne konkurransen. 

Lykke til.

 

#brazfit #Rabatt #Shopping #Trening #Treningsklær #Fit #Fitness #3t #3tilsvika #dine30med3t #2016 #Mote #trend #Konkurranse #Sponset #Sponsor #Reklame #Instagram

 

-Randi Annette-

 

Lykke til.

 

 

2 kommentarer
    1. Kristin Antiveros: Det er nok min favoritt. Det har kanskje noe med at den er rosa 😀 He he. Er veldig glad i rosa treningsklær. Du får hive deg med på konkurransen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg