Intervju, jobb og hjemreise.

I dag var dagen kommet og jeg gleder meg skikkelig til å reise hjem igjen til pappa. Jeg reiste hjem på mandag for å være over til tirsdag, men det føles som flere uker siden. Kjempe rart. Men, nå er jeg klar for helg.

I underkant av to timer skal jeg bli intervjuet av en journalist, som jeg også nevnte i et innlegg her på bloggen i går. Det blir veldig gøy.Jeg skal også dra på jobb en time før jeg starter for å få kuret håret mitt skikkelig med Olaplex. Det trengs da vi skal finne på noe gøy med håret mitt, mest sannsynlig over helgen. Jeg er kjempe lei av hvordan det ser ut. Både når det kommer til farge og fasong. Eller, hvem prøver jeg å lure, hvem sa jeg hadde fasong?! Det er ikke eksisterende. Det er fint når jeg krøller det, da liker jeg det kjempe godt. Men, skal jeg krølle det såpass ofte blir håret skikkelig skadet til slutt. Så her må jeg få profesjonell hjelp av mine medarbeidere på Sjakk Matt Solsiden. De er skikkelig kreative og flinke, så jeg får den beste hjelpen jeg kan få.

Hårkrise, kan vi vel kalle det her. Og kjenner jeg meg selv rett, så blir det ikke så alt for stor forandring. Jeg er alt for pysete.

 

Så kommer hjemreisen. Det blir å sitte på en buss i nesten fire timer, før det blir ferge i ca 20 minutter. Vanligvis tar det 40 minutter med ferge, men jeg mener at det er den kjappeste som går i kveld. Det hadde ikke vært feil. Det er jo en tur retur London reise ifra Trondheim. Så ja, jeg kommer fra havgapet, bokstavelig talt.

 

Dere må gripe dagen og nyt helgen som er på vei. Følg med bloggen og min instagram, @Randiae for å holde dere oppdatert om hva som skjer.

 

G O D  F R E D A G.

 

#helg #Journalist #Intervju #Nettavisen #Avis #Media #Corneliselander #Iformmedcornelis #Hollywood #Trondheim #Trdby #Fredag #Helg #Fitness #Fit #Trening #helse

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg