Jeg hadde gledet meg, men.

Da var jeg tilbake til Trondheim og jeg hadde gledet meg skikkelig til å komme hjem til meg selv og nyte en skål med NOKA musli. Men, smarte meg hadde så klart ikke melk i kjøleskapet. Typisk at det skjer på en søndag når butikken nærmest meg ikke er åpen.

Dette er et sponset innlegg.

Men, jeg kan i så fall trøste meg med at jeg kom hjem nesten to timer før jeg egentlig skulle vært hjem. Og det takket være han som lot meg sitte på med han inn til Trondheim, så jeg slapp å ta bussen i fire timer. Når det er noe negativt som skjer så må man tenke på noe positivt, ikke sant?

Det å ikke ha melk i kjøleskapet er ikke det verste som kunne ha skjedd. Jeg kunne ha vært tom for mat, generelt. Sånn, da følte jeg meg mye bedre allerede. Om litt skal jeg legge meg og i morgen skal jeg ikke starte dagen med rening, men med en god hårkur. For treningen blir heller på kvelden og da er det Ju Jitsu som står på planen. Jeg gleder meg så skikkelig til det. Mandager er faktisk en av de beste dagene i uken. Det er bare å begynne å like de med en gang, så ser du fort at jeg har rett. Da har man nemlig muligheten til å eventuelt gjøre uken bedre enn den forrige, eller prestere like bra som den forrige. Alt etter som.

 

Kos dere videre i kveld folkens. I morgen kommer det et personlig innlegg som jeg har skrevet litt på i kveld.

 

#Noka #Diett #Diet #Trondheim #Sponset #Reklame #Sponsor #Mat #Kosthold #Kost #Fitness

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Drea K.: Det er så varmt og godt under pleddet….. Det tar sikkert 25 minutter å gå til og fra.. Også må jeg jo finne melka inne på butikken. He he. Tror jeg fant ut at jeg var litt lat 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg