Er jeg svak fordi jeg trenger en ekstra hånd?

Er man svak selv om man ikke takler press? Er man svak hvis man trenger noen som drar deg over dørstokken? Det tror ikke jeg.

Jeg hadde en avtale i kveld med å trene med ei venninne, men jeg fikk melding om at hun ikke kunne like vel på grunn av sykdom. Og hva gjorde jeg? Jeg dro ikke på trening. Og det var mange grunner til det. Noen bedre enn andre, men det handlet mer om det at jeg rett og slett ikke orket. Hadde ikke nok motivasjon. Så jeg hadde trent hvis jeg hadde noen som dro meg med.

Er jeg svak hvis jeg noen ganger trenger en ekstra hånd?

 

 Jeg kom fram til at jeg skal klare fem treningsøkter uansett, selv om jeg ikke tok en økt i kveld. Det var også forferdelig fullt der, og da trives jeg ikke så godt på trening. Mye folk betyr mye støy, mye kø og null garderobeplass. Så da satt jeg meg ned med litt matematikk og løste noen oppgaver. Det er litt av en hverdag jeg har. Jeg trener, blogger, jobber og studerer. Det er ganske mye, men jeg klarer å prioritere og gjennomføre alt. Det er veldig gøy. 

 

I morgen skal jeg trene noe jeg ikke har gjort på flere år. Jeg gleder meg til å fortelle dere mer om det. Nå, litt TV og snart leggetid.

 

Ha en fortsatt fin kveld.

 

#Trening #Helse #Student #Studie #Mandag #Februar #Blogg #Trondheim #Venner #Familie #Samfunn

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg