Min enkle og sunne middag.

Er det noe jeg elsker så er det mat som er hjemmelagd. Disse fiskekakene er hjemmelagd og det er lite som smaker så godt som hjemmelagde fiskekaker. Spesielt når de inneholder mer enn 30% fisk. I butikken er ikke det ofte tilfelle..

Jeg kom hjem halv ni i kveld ifra jobb og jeg er glad jeg har blitt flink til å planlegge middagene til jeg kommer hjem. Det går mye i magert kjøtt for min del, så da er det godt å spise noe som dette til middag også.

Ingredisenser

Fullkornsmakaroni

Kokkt brokkoli

Hjemmelagde fiskekaker

 

 

 

 Fiskekakene har jeg ikke lagd selv, men jeg har fått de hjemmefra. Et sunnere måltid før det snart blir kveldsmat. Jeg er og forblir et matvrak. Sånn er det bare.

 

Hva er din favoritt når det kommer til fisk?

 

#Mat #Oppskrift #Tips #Hverdag #Fisk #Hjemmelagd #Blogg #Matblogg #Helse #Protein #Kropp #Februar

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg