Se hva jeg var så heldig å få være med på.

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, men at dette var helt fantastisk, det kan jeg bare røpe med en gang. Solsiden er som kjent et flott kjøpesenter rett utenfor Trondheim Sentrum. Jeg var veldig heldig som fikk en pakke som innebar snacks, transport, kino og et sosialt samvær. Vi var en gjeng som møtte opp på Egon på Solsiden der vi ble mer kjent med andre som også jobber på senteret. Vi ble hentet med en fantastisk stor buss som kjørte oss til Prinsen Kino, der vi skulle på en førpremiere av filmen, Birkebeinerne.

 

Ikke lange turen med buss, men bare hele opplevelsen var utrolig bra. Skikkelig flott.

Kongesalen, helt for oss selv. Jeg satt, eller rettere sagt – jeg lå. Jeg lente med godt bakover med det store gode skjerfet mitt og så på film. Det var helt fantastisk. Koset meg med popcorn, vann og film. Herlig.

Jeg kan ikke huske siste jeg var på kino. Og i så fall ikke sist jeg satt så behagelig. Filmen i seg selv var bra og jeg smiler enda når jeg tenker på hva jeg har fått være med på. Utrolig takknemlig og veldig glad.

Anbefaler dere å se filmen og generelt dra på kino. Kanskje søndag 14.februar er en fin dag å gjøre dette på? Med en god venn, kjæreste eller kanskje rett og slett din mor?

 

Der fikk dere noe å tenke på. 

 

#solsiden #Trondheim #by #reise #opplevelse #familie #venner #blogg #hverdag #onsdag #birkebeinerne #kino #februar #trdby

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg