Glad i blåbær? Få flere oppskrifter i dag.

Blåbær er svært rike på flavanoider som er et antioksidant. Blåbær er faktisk blant fem på topp over matvarer med mye antioksidanter. I tillegg sies det at ekstrakter fra blåbær kan forsinke aldringsprosessen og gjøre hjernen klarere. Jeg har hatt en blåbær-uke nå der jeg har testet ulike oppskrifter, og jeg må si jeg er veldig godt fornøyd.

Her for eksempel har jeg laget meg en sunn og deilig frokost.

 

Inneholder sponsede lenker

Oppskrift på blåbærmilkshake finner du her.

 

 Ingredienser

2 Ss Cottage Cheese

1 Ss Vanilje kesam

En neve blåbær

En neve rosiner

 

Slik gjør du

Bland cottage cheese og vanilje kesam. Dryss over bær og rosiner. God frokost.

Enklere blir det ikke.

 


Denne passer til alle slags måltider. Frokost, lunsj og kveldsmat.

Husk å klikke innom linken her. Der er det spørsmålsrunde, så det er bare å spørre om det du måtte ønske.

 

 

 Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.

#Protein #Cottagecheese #Sunn #Blåbær #Oppskrift #Tips #Frokost #Lunsj #Mellommåltid #mandag #Hverdag.

-Randi Annette-

8 kommentarer

Siste innlegg