Selvtillit er viktig. Bare se her.

Jeg hadde ikke turt dette for fem år siden. Jeg har alltid vært den forsiktige sjenerte jenta, helt til det bare en dag bare snudde helt. Og det er så himla godt. Jeg snakker da om det å bli sett og være synlig. Det er ikke noe man skal skamme seg over. Jeg har gått ifra det å like sorte klær på trening, til mest mulig farger. Det gjør så utrolig mye med meg. Og dette har jeg nevnt en del her på bloggen også. Farger + trening = Sant.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Dette fantastiske settet fra BRAZFIT ble sendt til meg tirsdag og jeg fikk det i går, onsdag. Det er få dager det. Elsker når pakker kommer så raskt i postkassen min. Jeg må komme med en ærlig tilbakemelding her på bloggen, som jeg også alltid gjør. Dette tightsen var ti ganger finere i virkeligheten, enn på nettsiden. Så jeg lover dere at dere kommer til å bli skikkelig fornøyd med dette settet, dersom dere skulle vurdere å kjøpe det.

 

Bildene er ikke redigert og grunnen er enkel. Jeg vil vise hvordan fargene ser ut så dere ikke blir overrasket dersom dere skulle bestille dette settet selv.

Er den ikke kul? Jeg har rabattkode som dere kan få bruke dersom dere skulle ha behov for å fylle opp trenings-garderoben deres.

randiae15 gir 15% hos BRAZFIT

Jeg var mest spent på sportstoppen, men den satt skikkelig godt. Så nå er det bare å vente til det blir trening så jeg kan teste det skikkelig. Hva synes dere?

 

I kveld var det ei med navn Camilla som vant et gratis produkt fra BRAZFIT. Konkurransen som var kan dere lese mer om her
MX Sport på Os finner dere på facebook, som dere kan følge hvis dere vil være med i en ny konkurranse, Der kan du vinne en BRAZFIT Tights og de trekker en vinner i morgen, fredag. .Så vil du delta legg deg til hos MX Sport Os på Facebook i dag og kanskje du er den som blir trukket ut som vinneren i morgen.

 

 Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her. Finn selvtilliten i deg og bruk farger på trening.

 

#brazfit #Rabatt #Shopping #Trening #Treningsklær #Fit #Fitness #Helse #Motivasjon #Inspirasjon#Hverdag #2016 #Mote #trend #Konkurranse #Sponset #Sponsor #Reklame #Instagram

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg