Freakin awesome.

Det er fredag og det er som overskriften sier, Freakin awesome.

Jeg har nå vært en super flink elev nå ifra morgenen av og jeg må si jeg gleder meg til å komme på jobb og møte mine fantastiske medarbeidere. Og ikke minst, ordne håret på de herlige kundene mine. Når jeg ser på bildet av meg her så har jeg mye lengre hår enn jeg har nå. Og det er en del mørkere. Jeg tenker bare en ting, ikke få panikk. Håret mitt var fint når det var krøllet, og ikke så fint ellers. Så ja, det var nødvendig å klippe av de lyse lokkene og farge det mørkere. Og nå, da føltes det bedre med en gang. Det å se tilbake på bilder er både og. Men, ja. Jeg har kommet over det nå. Litt i så fall.

Huff, så langt hår jeg hadde.

 

Forandring er godt og forandring er sunt. Det er vel ingen tvil om. Det bedre å angre på noe man har gjort, enn hva man aldri fikk gjort.

Det var dagens. Ha en fantastisk fredag.

 

#Fredag #Helg #Pose #Foto #Shoot #Fotoshoot #Selfie #blogg #Blogger #Helse #Frisør #Hår #Mote #Trend #Fashion #Februar

-Randi Annette-

2 kommentarer

Siste innlegg