Slik som det var på ungdomsskolen. Jeg er kvalm.

Jeg er sykt kvalm akkurat nå. Dette vekker minner ifra da jeg var yngre og skulle opp til en prøve. En test som skulle fortelle hvordan jeg lå an. Men, denne gang er det mye mer krevende. Jeg leser og studerer alt selv og jeg må lære av mine egne feil. Jeg må lære meg å tolke og lese meg fram til svar. Det er forferdelig tungt, til tider. Og i dag skal jeg opp til en prøve som varer i hele tre timer.

Lykke til med det, liksom.

 

Det har godt unna her, som dere kan se. Det ser ikke ut på bordet her jeg jobber. Ingen kan si at jeg har prøvd i så fall. Jeg er skikkelig spent på hvordan dette går.

 

Det var uansett veldig godt å blogge litt nå og få slappet av litt. Jeg elsker bloggen min. Den får meg virkelig til å slappe av. Og det trengte jeg virkelig nå. Dere får sende meg noen gode tanker mellom klokken 09.00 og 12.00 i dag. 

 

Tvi-tvi.

 

#Skolebenken #Skole #Student #Studie #Matematikk #Elev #Trondheim #Utfordring #Test #Prøve #Nerver #Blogg

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg