Dette har jeg alltid tilgjengelig.

I mitt kjøleskap er det alltid noe godt på lur. Jeg spiser salat så og si hver eneste dag. Og Cottage cheese og kesam er også noe det går mye av her i huset. Men, et variert kosthold er super viktig, spesielt for meg. Noen dgaer blir det havregrynsgrøt til frokost, og andre dager noe fra NOKA.

Dette er et sponset innlegg.

 

NOKA musli med blåær. Det er ikke nødvendig, men jeg synes det er godt å lage sin egen vri på maten.

 

Slik er det den skal være, med kun melk.

 

Og her, igjen en liten vri. Denne gang med druer.

Denne er vel den jeg har blogget mest om når det kommer til NOKA, men jeg er skikkelig glad i denne. Kjempe god, frisk, sunn og enkel og lage.

 

1 pose NOKA musli og 1 dl melk er alt du trenger. En pakke inneholder syv måltider.

 

Hvordan ser din frokost ut?

 

Instagram: @Randiae

Bloggwww.randiannette.blogg.no

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

#Noka #Nokadietten #Sponset #Sponsor #Blåbær #Oppskrift #Tips #Frokost #Lunsj #Mellommåltid #Reklame #Hverdag.

-Randi Annette-

12 kommentarer
    1. Kristi Pedersen: Vil ha enda en skål, men da blir jeg forferdelig mett. Man blir mett av en skål med Musli 😀 He he. Frokosten er spist og det er en herlig dag vente 🙂 Ha en fin fredag, Kristi 😀

    2. Jeg er så glad i barene jeg, også den pasta gryta. Den kunne jeg glatt ha spist utenom slankekur også.
      Hva synes du om tacogryta da? har du smakt den?

    3. slankerinna: Ja, tacogryten er også veldig god. Jeg foretrekker spaghetti bolognese, grønsaksgryte og tacogryte 🙂 Karamellbaren og den med banan og mørk sjokolade er mine favoritter 🙂

    4. Liker du den? jøss jeg har hørt flere si de liker den. Jeg må si at det er en av 2 ting jeg ikke klarer å spise.. haha!
      Første og andre gangen gikk det fint og jeg tenkte den smakte helt greit, men nå føler jeg den vokser i munnen på meg og smaker papp med tacokrydder.
      Jeg liker ALT, så merkelig at jeg utviklet helt avsmak for den. Det andre jeg ikke kan like er blodpølse..
      Men Noka har massevis av andre produkter jeg synes er kjempegode 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg