Da skal jeg på et modelloppdrag.

Om litt skal jeg stikke til en fotoshoot der jeg skal være modell for en fotograf. Veldig spennende. Håret er krøllet, men sminken og resten blir utført av noen andre. Jeg har på følelsen at dette blir en god og fin start på dagen. Og ikke minst veldig spennende.

Jeg føler ikke at jeg er så flink foran kameraet, med mindre det er treningsbilder. Der føler jeg meg trygg. Men, det har mye å si hvordan fotografen er også, har jeg erfart. Så får vi se da, om jeg duger. Gøy blir det uansett. Så får vi se hva resten av dagen bringer. Dere får følge meg på instagram og her på bloggen. Så får dere noen innblikk ifra dagen. Ønsker dere alle en riktig fin lørdag.

 

Instagram: @Randiae

Blogg: www.randiannette.blogg.no

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

 #Fit #Fitness #Foto #Helse #2016 #Februar #Blogg #Mote #Blogger #Pose #Posering #Instagram #fotoshoot #Shoot #Trondheim #Fotograf #Modell #Ghd

-Randi Annette-

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg