Klar for nok en fotoshoot og pilates

Da skal jeg straks på fotoshoot og trening. Denne gang er det Pilates hos Tiril som driver Shapepilates. 

Jeg ser fram til å bli utfordret med nye øvelser og ikke minst se hva hun har i tankene i dag. Den øvelsen dere ser under er fryktelig tung. Jeg oppdaget fort at det handlet mye om teknikk også. Starten på denne øvelsen starter med at jeg står helt nede på bakken. Også må jeg bare trekke meg opp med hjelp av magen eller noe. Jeg er ikke helt sikker, men jeg kom meg opp etter å ha prøvd noen ganger. Den var jammen meg vanskelig.

 

Nå er bagen min full av treningsklær og kamerautstyr. Også har jeg med en overraskelse til instuktøren. Det er jo hyggelig med en overraskelse på en mandag. Litt kos må det være med treningen også.

 

Følg med på instagram og her på bloggen for nye oppdateringer.

Instagram: @Randiae

Blogg: www.randiannette.blogg.no

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

#Pilates #Shapepilates #Shape #mandag #Helse #Foto #Fotoshoot #Bildet #Canon #Camera #Trondheim #Blogg #Shoot #Blogger #Trening #Fitness

-Randi Annette-
 

10 kommentarer

Siste innlegg