Bare så det er sagt. Jeg bor ikke i Hollywood.

Nå har jeg fått noen spørsmål om jeg har flyttet til Hollywood, og det har jeg ikke. Jeg tenkte jeg lik så greit kunne blogge om det så jeg kanskje når ut til de som tror det. Jeg har fått et spørsmål om dette, og det skjedde sist for under en time siden. Jeg skal forklare dere litt nærmere.

 

 

Jeg ble med Hollywood treneren, Cornelis Elander på et eventyr som varte i 12 uker. Jeg var her i Trondheim, og han var i Hollywood. Vi kommuniserte via skype og telefonsamtaler. Samtidig via min instagramkonto@RandiaeVi hadde tett dialog og dere kunne lese om meg både på Nettavisen og Hitra-Frøya. Jeg mener det ikke var noe der som tilsa at det skulle være noe tvil om jeg befant meg i Norge eller i Hollywood. Men, for all del. Det å reise til Hollywood og trene med Cornelis Elander hadde vært helt ok det også. 

Det er bare å trykke på det som er markert i rosa, så kan dere selv se om dere oppfatter at jeg er her i Norge eller ikke. Uansett, det var gøy å få dette spørsmålet. Ikke bare en gang, men to ganger.

 

 

Ha en fortsatt fin kveld. Hilsen fra Hollywood.

 

Eller, Trondheim.

 

#Corneliselander #Cornelis #Iformmedcornelis #Hollywood #prosjekt #FItness #Helse #Trening #Motivasjon #instagram #Blogg #Februar #Trondheim #Adressa #Nettaviden #Side3 #Power #Foto

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg