Jeg bygger muskler med Nokadietten.

Jeg elsker å bygge muskler. Jeg elsker å trene og jeg elsker å se resultater.  Nokadietten har vært med meg på veien mot en sterkere korpp. Noka har vært sponsoren min i noen år nå, og jeg er kjempefornøyd med produktene de har. Jeg er ikke like glad i alt, men det skal vel godt gjøres å like alt. Jeg har funnet mine favoritter og jeg benytter blant annet sportshaken før trening.

Les også tips til kosthold med tanke på trening.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Ellers er det Noka musli, blåbær milkshake, karamellbar, spaghetti bolognese og grønnsaksgryte jeg spiser for det meste. Det er ikke det at jeg går på en diett, men jeg benytter meg av måltider av en diett. Jeg varierer med havregrynsgrøt og Noka musli til frokost, for eksempel. Så det er et variert kosthold, noe jeg er avhening av. Ellers blir det fort kjedelig. Nå skal jeg drikke resten av shaken, før jeg skal på trening. 

 

Følg med på instagram foreventuelle videoer og bilder fra treningen.

Instagram: @Randiae

Bloggwww.randiannette.blogg.no

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

 

#Noka #Nokadietten #Sponset #Sponsor #Blåbær #Oppskrift #Tips #Frokost #Lunsj #Mellommåltid #Reklame #Hverdag #Sjokolade #Oppskrift #Diett #Kropp #Muskler #Overkropp #Pullups #Blogg

-Randi Annette-

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Du skriver at du har brukt Noka som måltider. Men har du jobbet deg ned i vekt med Noka mens du har bygd muskler? Jeg lurer litt ser du for blir selv sponset av Noka. Har ca 5 pluss kilo jeg skal ned, samtidig som jeg vil bygge muskler.. Har du noe erfaring med dette?

    2. slankerinna: Jeg har aldri brukt Noka for å gå ned i vekt. Jeg har brukt og bruker NOKA fordi det er veldig enkelt å spise med tanke på min jobb, som er frisør. Lite tid til å spise de store måltidene. Samtidig har jeg tro på at sport shaken er med på at jeg yter mer på trening. Den har mye gode næringsstoffer. Ellers holder den meg på samme vekt og jeg får i meg det kroppen trenger, i tillegg til “vanlig” mat 🙂

    3. OK, takk for svar:) blir inntresert å se da, hvordan det skal gå å jobbe seg ned i vekt samtidig som jeg bygger muskler. Om du har noen tips på set området så tar jeg gladelig imot.

    4. Slankerinna: Det er viktig å spise nok i så fall om man skal bygge muskler. Ikke vær redd å spise fullkornspasta f.eks som mange er redde for. Man trenger karbohydrater også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg