My style.

My style.Jeg lekte meg litt med noen bilder av meg selv som jeg tok i januar.

Det skjer veldig lite her hos meg i kveld. Derfor holder jeg på å leker meg litt med bilder. Her i huset ligger nemlig gutta bokstavelig talt på hver sin ende i sofaen, og ser på ski. Det er da pappa og min kjæreste. Jeg liker ikke ski og jeg blir rastløs av å sitte rett opp og ned å se på ski. Jeg er ei jente som liker sommer og det å trene selv. Og ja, ski er gøy å kos det, men det å se på det gir meg ingen verdens ting. Det samme med fortball for eksempetl. Det er mye morsommere å spille selv, enn å se på fotball på TV.

Bildet overer litt kornete da kvaliteten ikke er av det beste. Bildet ligger også på min instagramkonto, @Randiae.

 

 

Klærne på bildene er ifra Bikbok og de kjøpte jeg på Solsiden her i Trondheim. De er ikke sponset, bare så det er sagt. 

 

Les også: På tå hev.


 

 

#Trondheim #Bikbok #Solsiden #Påtåhev #Foto #Shoot #Canon #Pose #Mars #Blogg #Helse #VInter #Mote #Fashion #Instagram

-Randi Annette-

 

4 kommentarer
    1. Linneah Dimitrova: Tusen takk. Ikke så opptatt av å vise bare bilder med topp kvalitet. Tenker det også må være lov å ha det gøy og vise seg fra de mindre bra sidene også. Sånn foto-messig sett 🙂
      Men, tusen takk for at du likte bildene. Det er gøy å høre. Ha en fin kveld, du også, Linneah 🙂

    2. eveliin: Så snill du er 🙂 Takk for at du tok deg tid til å kommentere. Jeg liker klærne kjempe godt selv også. Bare venter på våren nå. Litt kaldt med en så kort topp akkurat nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg