Sjekk ut våre tilbud på Crazy Days.

Gjengen på Sjakk Matt Solsiden er rå. Vi er glade mennesker med godt humør som dagen er lang og vi har nå masse flotte tilbud til dere som kunder.I tillegg til flere tilbud på produkter har vi hele 40% på farging og forming av bryn. Det har vært svært populært så langt, og jeg ser for meg at byen vil blomstre av flotte kunder med flotte bryn i dagene som kommer.

Jeg tok fatt i noen av mine gode medarbeidere på en liten fotoshoot i salongen, og det ble masse latter og god stemning. Det skulle ikke så mye til for å bli glad i denne gjengen jeg startet å jobbe med for litt over tre måneder siden.

 

 

 

 

 

 

 

Ha en super dag.

 

#Solsiden #Trondheim #TIlbud #Sjakkmatt #Frisør #Hår #Mote #Trend #Fashion #Stil #Mote #inspirasjon #Hverdag #Onsdag #Crazy #Crazydays #Rabatt #Tilbud #Skjønnhet

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg