Og slik var min påske.

Nå er påsken over om noen timer, og da tenkte jeg å oppdatere dere om hvordan påsken min har vært. Selv har jeg ikke vært like aktiv på bloggen som jeg bruker, men det har vært veldig godt å lagt pc og mobil litt vekk i den uken som har vært. Ferie er ferie. Det har også blitt litt ekstra snop nå i påsken. Det har jeg virkelig satt pris på. Jeg tenkte som så at jeg er såpass flink ellers, at det å kose seg litt ekstra i påsken var absolutt lov. Jeg vet det blir strammere rammer om litt, så da fant jeg ut at jeg måtte gi meg selv denne gulroten før jeg må holde meg unna alt dette.

 

 

Men, det har også blitt litt fisk. Det hører liksom til når jeg er hjemme på Mausund.

 


 

Og trening ved havet. Det ble ikke en skikkelig stor økt, men litt ble det. Skikkelig trening ble det ikke før da jeg kom på MAXTRIM på Frøya der jeg fikk trene på et senter med skikkelig utsyr.

 

 

 

 

Og litt kanelboller. Eller, Vegaboller som de egentlig heter. Det ble det spist en god del av. Jeg er mer gira på boller og brødbakst enn smågodt. Så det ble litt boller nå i påsken.

Les: Oppskrift på Vegaboller.

 

 

Og besøk av tantebarn. Her ser dere Emrik. En skikkelig sjarmør.

 

 

Så i korte trekk ble det tid med pappa, kjæresten min, svigers og tantebarn. Jeg jobbet en dag og ellers var det bare kos. Lite av det som skjer ellers i hverdagen som er trening, skole og jobb. Så sånn sett, er jeg fornøyd. Påskeferie ble påskeferie. Nå er kroppen oppladet og klar for jobb, trening og skole.

 

Fortell meg gjerne om hvordan din påske har vært.

 

#påske #blogg #hverdag #familie #mat #ferie #oppskrift #boller #helse #mandag #Helse #Påskeferie #Oppelvelse #Samfunn

-Randi Annette-

7 kommentarer
    1. Anonym: Ha ha ha 😀 Jeg lever enda og jeg har nok ikke hatt noe skade av det. 😉 Jeg fikk et egg av fadderen min , og der hadde hun lagt en pengelapp. Synes det var veldig hyggelig. Men, med tanke på at mange har vært borti den, så er det litt ekkelt. Men, jeg tror vi har godt av å få litt bakterier på oss 😉 Jeg tenkte ikke sånn i det hele tatt jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg