JEG TRENGER MOTIVASJON.

Det er et ork. Det er slitsomt og det er rett og slett bare et forferdelig stort tiltak. Jeg snakker om motivasjonen til å dra på trening. Dette kommer av at jeg ikke har et program lengre når det gjelder treningen og jeg har i det siste ikke kjent på den samme gleden. Det er kjip følelse, men jeg tror nok jeg vet hvorfor det har blitt sånn. Men, for å snu dette og for å finne fram gleden igjen, så begynte jeg å spørre meg selv hvorfor og hvordan.

Hvorfor dra på trening. Jo, det var jo enkelt å svare på. Jeg vil trene fordi jeg vet det er gøy. Jeg liker å starte dagen med en treningsøkt og jeg får opprettholdt mine resultater fra treningen.

 

Hvordan jeg skal komme meg dit. Jo, jeg har jo føtter som alle andre. Jeg er også veldig heldig som har treningssenteret 15 sekunder unna der jeg bor. Men, like vel kan det virke langt og tungt. Jeg tar på meg en tights og en sportstopp for å starte sakte, men sikkert. Da er det kanskje lettere å komme seg av gårde. 

 

Matematikk og støvsuging av gulv står også på menyen her hjemme i dag , før jeg skal dra på jobb. Jeg starter så sent som klokken 14.00 i dag, så det er ikke noe tidspress heller. Det handler vel bare om å komme seg opp og ut.

 

Tenkte det var greit å fortelle dere om dette i dag, da jeg ikke så ofte har slike dager. Hele poenget her, er å vise dere at jeg har slike dager jeg også. Det handler om å bestemme seg. Og jeg vinner vel mer enn hva jeg taper på å trene. Økten legger jeg jo opp til meg selv også.

 

Tvi Tvi.

 

#Trening #Motivasjon #Umotivert #Hverdag #Helse #Humør #Mars #Torsdag #lat #inspirasjon #trening #Vår

-Randi Annette-

 

3 kommentarer
    1. Hei! Vi har nominert deg til “Liebster Award” 🙂 Les innlegget på bloggen vår for å finne ut hva du skal gjøre ^^
      Ha en fin dag <3
      Mvh Emilie og Camilla

    2. Alle trenger litt påfyll av motivasjon. Noenganger får du den servert på et sølvfat, mens andre ganger må en jobbe for den selv. Du er iallfall veldig flink Randi Annette 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg