I dag skal jeg prøve mitt nye treningsprogram.

I dag er den aller første treningsøkten med programmet som jeg har fått av min PT. Det skulle så klart ha begynt på mandag, men det får bli fra neste uke. I dag skal jeg igjennom noen nye øvelser, og noen som jeg er godt kjent med. Det blir utrolig spennende å se. Jeg har pakket med kamera, så jeg håper at jeg får tatt noen bilder. Telefonen er uansett med, så det blir nok noen videoer fra økten som jeg legger ut på min instagram, @Randiae.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

I dag skal jeg trene på 3t Solsiden, fordi jeg skal trene sammen med ei som jeg jobber med. Det er rett ved jobb også, så det passer veldig godt. Nå skal jeg bare hive i meg resten av frokosten min, som består av et glass juice, en kopp kaffe og en skål med NOKA musli. Så er jeg good to go.

 

 

Hva skal du trene i dag?

 

#trening #Helse #Motivasjon #Noka #Sponset #Reklame #Frokosttips #frokost #Musli #Pt #Personligtrener #corneliselander #Treningsprogram #Hverdag #3t

-Randi Annette-

 

 

7 kommentarer
    1. Lykke til med det nye treningsprogrammet, og kos deg med å trene med arbeidskollegaen din ^^
      Jeg trente styrke og yoga i går, så i dag har jeg treningsfri til i morgen (:

    2. Henriette Celin: Tusen takk 🙂 Det var himmelsk med et nytt program. Deilig, rett og slett. Yoga er jo veldig kjekt å trene. Skulle vært flink til det selv også 🙂 Kos deg resten av dagen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg