Gårsdagens festantrekk.

Hold dere fast. Jeg var ute på byen i går. Det var min andre fest siden november, så det er ikke så mye av dette i min verden. Men, det skal sies at jeg setter utrolig stor pris på det når jeg faktisk først drar ut også. Som dere kanskje skjønner, så har ikke prosjektet med Cornelis Elander startet enda. 

Når det gjaldt håret, så tenkte jeg først krøller, men det ble en skikkelig flott hestehale. Jeg synes selv at det ble en skikkelig flott frisyre til antrekket.

 

 

Må benytte meg av det å gå i en slik kjole når jeg enda er i tjueårene. Jeg fikk nok en gang høre at jeg måtte være 22 år, og ikke eldre. Så det hakeslepet enkelte får når de får høre at jeg blir 28 i november, er alltid like gøy. Hurra for en god helse og gode gener.

 

#Kjole #pose #Kamera #Foto #Bildet #Antrekk #Lørdagskveld #Søndag #Helg #Inspirasjon #Hår #Mote #Fashion #Blogg #Moteblogg #Nellycom #Nelly #inspirasjon #trening #ung

-Randi Annette-

10 kommentarer

Siste innlegg