Kos på bryggekanten.

Jeg må bare få dele min herlige opplevelse ved bryggekanten som jeg hadde i dag. Det var helt magisk å sitte ved sjøen og nyte den fantastiske solen og lyden av sjø som skvulpet . Fuglene som kvitret gjorde stemningen så idyllisk. Jeg er så glad for at det nå går mot vår og at det er meldt sol og atter sol i Trondheim by.

 

 

 

 

 

Ikke nok med fuglekvitter og sol, men jeg fikk også øye på denne ubåten i Trondheimsfjorden.

 

 

Hvis dere klarer å se de sorte prikkene til venstre på ubåten, og den ene prikken på toppen av ubåten, så er det mennesker. Jeg kunne se de gå fram og tilbake. Veldig kult. Jeg tror ikke jeg har sett en ubåt før jeg. Så dette var litt gøy.

 

Håper dere har hatt en fantastisk dag så langt.

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg