STYRKETRENING PÅ MAXTRIM PÅ FRØYA.

Jeg var egentlig på vei til Trondheim, helt til jeg ble overtalt til å bli igjen på Frøya. Jeg var vel egentlig ikke så vanskelig å be. Det er bare å nyte de ekstra timene som jeg får med min kjæreste. Det hadde gått tre uker siden sist vi så hverandre, så det var utrolig godt å kunne være med han en dag ekstra. Samtidig fikk vi gjort noe som vi  begge setter pris på, nemlig det å trene. Vi har hatt en kjempe rolig helg med så og si ingen aktivitet, så det var godt å røre litt på seg igjen.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Markløft er kjempe lenge siden. Vanligvis trener jeg med manualer når jeg utfører denne øvelsen nå. Så det ble fokus på teknikk med 60 kg. 

 

 

Skulderen min var litt ekkel i dag da jeg våknet. Det er stor sannsynlighet for at jeg har ligget litt rart på den. For jeg har ikke gjort noe som skal tilsi at jeg skal ha vondt i skulderen. Så her ble det lettere vekter på skulderpress enn hva jeg vanligvis bruker. Noen ganger må man legge vekk egoet og tenke på helsen, og hva som er best for kroppen.

 

Det er kjempe flott å få trene på Maxtrim når jeg er på Frøya. Jeg setter stor pris på at jeg får lov til det.


 

Dersom dere kunne tenke dere nye treningsklær, så kan dere bruke min rabattkode, randiae15 som gir 15% avslag på hele nettbutikken til Brazfit. Tightsen jeg har på bildet finner dere her.

 

 

For å følge meg enda tettere, følg meg på instagram og min egen bloggside på facebook. Linkene finner du under.

 

Instagram: @Randiae

Blogg: www.randiannette.blogg.no

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

Det ligger en video av meg der jeg trener pushups på en helt ny måte. Jeg elsker å prøve nye ting og utfordre meg. Se om du finner den på min instagram, og tag meg gjerne med @randiae og #randiae, så får jeg se deg prøve den.

 

#Brazfit #Sponsor #Sponset #Reklame #Trening #Fitness #Helse #Blogg #Treningsblogg #Motivasjon #Inspirasjon  #fit
 #Cornelisutfordring #Iformmedcornelis #Hollywoodtreneren #Treningsblogg #Styrketrening #Maxtrim #Frøya

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg