Babymyk på Yoga.

Det passet meg perfekt å få en melding ifra en god venninnen om jeg ville være med å trene yoga. På min plan stod det knebøy og andre øvelser, men etter en skikkelig tung dag på jobb fristet det å få strekket litt på kroppen på en annen måte. Jeg ble med på yoga og jeg er kjempe glad for at jeg ble med. Det var veldig utfordrende, men samtidig veldig nyttig. Jeg har lyst til å bli flinkere til å tøye og strekke litt på meg, så jeg skal ta med meg det jeg lærte så jeg kan tøye litt før styrkeøvelsene. Det sies at det er veldig lurt.

 

 

Folk har så ulike meninger om hva som er viktig og hva som er tull når det kommer til trening. Noen mener at det å tøye ikke er noe poeng. Noen sier det er lurt å tøye før trening, og andre etter trening. Det er så mange myter så det er ikke rart man blir forvirret.

 

Hva tenker du? Er du flink til og tøye, og mener du at det har noen hensikt? Legg gjerne en kommentar og si din mening. 

 

Husk å bruke #Fitmedrandiae  og #Randiae når du legger ut bilder og videoer på instagram. Jeg vil gjerne følge deg. På min instagram kan dere se video fra da jeg kom hjem fra yogatrening. @Randiae. Den er svært useriøs, men man kan ikke være seriøs hele tiden.

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer
    1. Skal snart begynne på yoga så det gleder jeg masse til. Går for tiden på flexible trening, og føler det er en god start for meg! Aldri vært flink til å tøye, så skal bli godt å bli myk igjen 😀

    2. leahisabellv: Da er det bare å glede seg 🙂 Jeg trøster meg med at jeg hørte en gang at det er ikke alle som kan bli myk. Men, det er en dumt unnskyldning for min del. Jeg er dårlig på å tøye, og veldig flink til å trene kun styrketrening. … :p

    3. Yoga er så gøy! det kan både være tungt og litt lettere. Spørs litt hvilke økter/program man gjør. Men jeg har hvertfall erfart at man får bedre balanse, og blir sterkere ^^
      Jeg har alltid fått høre at man skal tøye etter trening. Fra jeg gikk på dans da jeg var liten og til den dag i dag. Så håper og tror det er det som er rett, hehe. Det er det jeg alltid har gjort. Man må hvertfall være varm for å tøye. Ellers kan man strekke både det ene og det andre (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg