Treningsbloggeren slik du aldri har sett henne. I bunad.

Her har dere meg i bunad. Det er ikke et syn dere kommer til å få se så alt for ofte, men det er utrolig gøy å pynte seg med bunad når man først får muligheten. Jeg er kjempe glad i bunaden min og jeg synes det er kjekt å ha et sikkert antrekk til slike anledninger. Da slipper jeg å stresse med det å kjøpe nytt antrekk eller rett og slett finne ut hva jeg skal ha på meg. Genialt.

Bunaden var litt for stor, men det er bedre det enn at den er for trang. Jeg unnet meg god mat og litt dessert i dag. Det var veldig godt.

 

 

Jeg brukte også bunad da jeg var i dåpen til mitt fadderbarn. Les mer om det her.

 

Bildene tok jeg i all hast med selvutløser rett før jeg skulle dra. Håret ble veldig enkelt også, med en flette. Det slår aldri feil når det kommer til bunad.

 

 


 

 

 

Det var min dag.

 

 

#Konfirmasjon #Trondheim #foto #Fotografering #Bilder #Torsdag #Helligdag #Hverdag #Mai #Fest #Opplevelse #familie #venner #Dåp #Blogg #Frisyre #Bunad

-Randi Annette-

12 kommentarer
    1. Maria Volpe: Det synes jeg også. Men, jeg må være ærlig å si at bunad ikke er bunad. Barn er for eksempel alltid fin, uansett. De er søte. Men, det er ikke alltid jeg ser fine bunader, men det handler vel om smak. Men, det er veldig fint på den måten at man kan få en anelse om hvor folk kommer ifra. Det synes jeg er veldig gøy. 🙂 Har du selv en bunad kanskje?

    2. Ja har øst-telemark med prinsesse søm, og fult broderi. som farmor har sydd for meg var veldig stas. og var heldig å hadde mange valg muligheter på grunn av en spredd slekt, klarte selvfølgelig å velge den med mest jobb! hahah

    3. Maria Volpe: Hehe. Sant. Men, det er noe med det å finne den man føler er riktig og ikke minst en man vet man kommer til å bruke. Farmor var med meg på hele prosessen med det å ta mål og det å i det hele tatt sette igang prosessen med at jeg skulle få bunad. Så døde hun to uker før konfirmasjonen min. Så min bunad betyr alt for meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg