Fotograferng av en kjekk konfirmant.

Da har jeg fått bekreftet at konfirmanten kunne tenke seg å la bildene av han komme på bloggen min, og her er noen av de. Han kjenner jo ikke meg så godt, så jeg passet på å ikke være helt paparazzi. Det er jo ikke noe kult å bli tatt bilder av hele tiden. Jeg husker selv at jeg ikke var så fan av det som konfirmant. 

Dagen i går var kjempe fin og jeg var skikkelig trøtt da jeg kom hjem. Det sier bare at dagen var veldig innholdsrik og veldig flott på mange måter.

 

Emil Kristopher.

 

Far, Robert og farmoren som står på hver sin side av konfirmanten. Det var ikke enkelt å vite hvilket kamera de skulle se inn i, men, fint ble det uansett.

 

 Jeg liker slike dager. Der vi møter hverandre og kan snakke sammen om det som har skjedd siden sist.

 

Skal du selv i konfirmasjon i år kanskje?

 

#Konfirmant #Mai #fest #Hygge #venner #Familie #Trondheim #Foto #Fototgrafering #Fotoshoot #Gutt #Konfirmasjon

-Randi Annette-

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg