Tidenes gladnyhet og plan for fotoshoot.

Dagen i dag har jeg gruet meg veldig til. Jeg har vært spent og jeg har prøvd å forberede meg så godt jeg kan på nyheten om at det jeg fryktet, skulle skje. Det var nemlig i dag jeg skulle få vite om jeg kom opp i skriftlig eksamen i matematikk, og jeg kom ikke opp. Men, jeg må uansett forberede meg til en eventuell muntlig eksamen. Det høres skummelt ut, men den varer ikke så lenge, så det skal jeg klare. Jeg er ganske sikker på at jeg kommer opp, så jeg får begynne å lese og forberede meg snart.

 

Ellers var jeg i et møte i dag med en fotograf som vil ha meg med på en fotoshoot, og første fotoshoot skjer allerede natt til 16 mai. Så da må jeg stå opp på natten for å være med på fotoshoot. Det har noe med lyset å gjøre. Jeg er heldigvis ikke så vanskelig å få opp om morgenen, så dette skal bli gøy.

 

Masse gøy som skjedde på denne dagen  i dag. Håper dere har hatt en like fin dag som meg.
God fredagskveld.

 

#foto #Trondheim #Fotoshoot #studie #Student #Mote #stil #Photoshoot #photo

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Så bra at du ikke kom opp da! Du får ha lykke til oppimot en muntlig matte eksamen (:
      Whue, så morro. Høres spennende ut å skulle ta bilder på natten/tidlig morgen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg