Lørdag og helg.

Da var det lørdag og helg igjen, men jeg tar ikke helg riktig enda, da jeg skal på jobb og gjøre folk fine til 17.Mai. Det må folk til på jobb i slike yrker som frisørfaget i denne hektiske tiden. Det er jammen meg rekord for min del når vi snakker om mannfolk og klipping. I går hadde jeg 9 mannebein på rappen og helt til slutt, en dameklipp. Så jeg måtte virkelig være kreativ for å få til litt ulike frisyrer. Ellers hadde det nok fort blitt litt kjedelig. 

 

Bildet er tatt i København da jeg var der i fjor høst.

 

Ellers er dagen min ganske åpen. Jeg liker å ta det som det kommer, spesielt helger der jeg kommer fra jobb fordi da er jeg ofte veldig sliten og trenger tiden etterpå for å roe ned og slappe av litt. Det er nok en stor festdag for mange i kveld og dagene som kommer før 17.Mai, så vil jeg oppsøke liv og røre, så er det bare å gå ut på byen. Men, vi får se hva dagen bringer.

 

Hvilke planer har du for dagen og helgen? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

Ha en fantastisk dag videre.

 

-Randi Annette-
 

1 kommentar
    1. Alle vil se flotte ut til 17.mai vettu, hehe.
      Liker best å slappe av og gjøre rolige altiviteter selv om jeg kommer rett fra jobb (:
      Jeg skal ikke så mye i dag. Kanskje gå meg en tur, men ellers bare være hjemme med familien. Samme i morgen tror jeg. Men i morgen er også en litt spesiell dag. For da har jeg og kjæresten vært sammen i 1 år, hihi. Det dumme er bare at han ikke har fri fra militæret da. Så vi må ta igjen feiring den 18.mai, men men ;-P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg